marți, 31 ianuarie 2012

Unghii alb-negru cu stampila

Unghiile in culorile alb si negru nu se demodeaza niciodata si se pot asorta la orice tinuta. In clipul de mai jos, am incercat sa realizez o manichiura clasica cu aceste doua nuante contrastante, folosind o trusa de stampile pentru a-i conferi un aspect cu totul deosebit. Se pot alege orice alte nuante, important este ca acestea sa fie in opozitie pentru se putea pune in valoare una pe cealalta.
Sa nu credeti ca setul de stampile l-am achizitionat de curand! Ei bine, il am de peste un an de zile, dar pana acum nu l-am folosit niciodata, ca doar asa suntem noi fetele, le tot cumparam, le tot adaugam la colectie, doar ca mai apoi sa le uitam. Daca mi-a iesit sau nu modelul, las pe altii sa hotareasca.

Vei vedea ca ... Poti si tu!

Succes!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu